loading...
🍓 کـافــه ی صــورتـی 🍒
pink cafe 🍭 بازدید : 483 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

سلام اجیای گلم...ماچقلببغل

اول از همه عزر خاهی میکنم از همتون چون چن روز نبودم که اپ کنم.....دلیلش هم سوختن هارد کامپیوترم و  پاک شدن اطلاعاتم بودافسوس.(البته شانس اوردم که ۳۴۵۶ تا عکس دخترونم و بقیه عکسا پاک نشدن در کل فک کنم حدود ۲۰۰ تا عکس پاک شد که اونم بیشترش عکس سلبریتی ها و چن تا هم عکس دخترونه بود.....آخ)

 

چن تا از اجیای گلم خیلی لطف کردن و کامنت گزاشتن و وقتی که وارد پنلم شدم کلی کامنت جدید داشتم میسی از همشونقلب.


من پس فردا ینی از چارشنبه باید برم مدرسه ...... و امسال هم دوم دبیرستانم و درسام سخت تر شدن بخاطر همین کمتر وبو اپ میکنمگریه.

 

مثلن هفته ای ۲ یا ۳ تا پست و مثل تابستون هرروز ، روزی ۱۰ تا ۱۵ بار اپ نمیکنم.......ناراحت

 

میخاستم وبمو خاموش کنم تااااااااااااااااااااا بد از مدرسه ها که تو این مدت نیستم ی وخ بلایی سرش نیاد (مث وب قبلیم) ولی دوسام گفتن که بزار بمونه که هر کی که خاست از مطالب استفاده کنه......یول

 

شما ها هم لطفن کامنت بزارید که هروخ که اومدم اپ کنم بخونم انرژی بگیرمو بیشتر اپ کنم........فرشته

 

ممنون از همه.....دلم میتنگه براتونمژه.

 

بابایبای بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبــلـاگ تاحالا ۲ بار هـک شده. خیلیا سـعی کردن که حذفـش کنن ولــــی نتونستن و کـافه ی صـورتـی همــچنـان به فعـالیتش ادامــــه میـده...! ;) تاریخ تولد وبلاگ=1394/2/17 ���
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت درباره ی طراحی (قالب،موس،موزیک،آیکون و...) این سایت چیه؟!🌺
    طرفدار کدومی؟!🎤
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 2,326
  • بازدید سال : 14,103
  • بازدید کلی : 244,131